Noul Ford Puma

Oferit cu tehnologia avansată de propulsie electrică EcoBoost Hybrid de 48 de volţi, noul Ford Puma este primul vehicul hibrid fabricat în România, alăturându-se astfel gamei extinse de SUV-uri şi de crossovere Ford din Europa, inclusiv Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge şi noul Explorer Plug-In Hybrid.



Pe lângă tehnologia sofisticată de motorizare mild-hybrid*, carismaticul Ford Puma oferă versatilitatea unui spaţiu de încărcare de 456 litri, inclusiv inovatorul Ford MegaBox.

„Ne bucurăm şi suntem foarte mândri să anunţăm că începând de azi, îi aşteptăm în showroom-urile Ford din toată ţara, pe toţi cei interesaţi să-şi comande noul Ford Puma. Preţul special de lansare anunţat astăzi este disponibil cu sprijinul acordat atât de către Ford România, dar şi de către dealerii săi, ca parte a eforturilor noastre susţinute de a încuraja vânzările de vehicule noi pe piaţa locală”, a declarat Cristian Prichea, Director General Ford România – Compania Naţională de Vânzări.

Ford Puma este disponibil în acest moment în 3 variante de echipare: TitaniumTitanium X şi ST-Line X. Începând cu februarie 2020 va fi disponibilă şi varianta de echipare ST-Line.

În ceea ce priveşte motorizarea, pentru variantele de echipare mai sus menţionate, clienţii Ford Puma pot alege dintr-o gamă avansată de motoare pe benzină Ford EcoBoost de 1.0 litru, produse tot la uzina Ford de la Craiova, iar din luna mai a anului viitor, se poate opta şi pentru versiunea diesel de 1.5 l EcoBlue.

Lista completă de preţuri pentru noul Ford Puma poate fi găsită aici.

Ford Puma este produs exclusiv la uzina Ford din Craiova, alături de modelul Ford EcoSport, fiind pentru prima dată de la preluarea uzinei din Craiova în 2008 când se fabrică în paralel două vehicule. În plus, volumele anticipate de producţie pentru modelele EcoSport şi Puma, fac ca Fabrica de Asamblare Vehicule să lucreze în trei schimburi.

Pentru introducerea în producţie a noului Ford Puma, Ford a investit 200 de milioane de euro, astfel că investiţia totală a Ford la Craiova se ridică la aproximativ 1,5 miliarde euro de la preluarea uzinei în 2008.

Noul Ford Puma este unul dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le va lansa în Europa până în 2024, din care 8 vor fi lansate în anul 2019. La începutul acestui an, Ford a anunţat că fiecare nou autoturism pe care îl va lansa va include o opţiune electrificată - mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid sau full-electric - oferind una dintre cele mai cuprinzătoare game de opţiuni electrificate pentru clienţii europeni.

Pentru toate informaţiile, fotografiile şi videoclipurile despre Puma, click aici.

Descarcă lista de preţuri pentru Ford Puma

Despoperă mai multe despre noul Ford Puma

 

# # #

*Consumurile declarate de combustibil / energie, emisiile de CO2 şi gama electrică sunt măsurate în conformitate cu cerinţele tehnice şi specificaţiile Regulamentelor europene (CE) 715/2007 şi (CE) 692/2008, conform ultimelor modificări. Consumul de combustibil şi emisiile de CO2 sunt specificate pentru o versiune, nu pentru toate versiunile unui model. Procedura de testare standard aplicată permite compararea între diferite tipuri de vehicule şi diferiţi producători. In plus fata de eficienţa în materie de combustibil a unei maşini, comportamentul la volan, precum şi alţi factori non-tehnici joacă un rol decisiv în determinarea consumului de energie / combustibil al unui vehicul, a emisiilor de CO2 şi a gamei electrice. CO2 este principalul gaz cu efect de seră responsabil pentru încălzirea globală.

Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate folosind procedura World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) conform cu (UE) 2017/1151 cu ultimele modificări, care este o procedură de testare mai realistă pentru măsurarea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP a început să înlocuiască NEDC, procedura de testare anterioară. În timpul eliminării NEDC, consumul de combustibil WLTP şi emisiile de CO2 sunt corelate cu NEDC. Va exista o oarecare variaţie faţă de economia de combustibil şi emisiile anterioare deoarece anumite elemente ale testelor s-au modificat, respectiv, aceeaşi maşină ar putea avea un consum de combustibil şi emisii de CO2diferite.