• TRANSIT

TRANSIT

Noul Ford Transit este cea mai mare utilitară din gamă. Disponibilă într-o gamă largă de ampatamente, stiluri de cabină, înălţimi ale plafonului, motoare şi multe altele, vă oferă o mare varietate de opţiuni pentru specificaţiile vehiculului.

 

Tehnologii, precum Încărcarea regenerativă inteligentă, ajută motoarele puternice ale noului Transit să fie şi mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.

Noul Transit dispune de o zonă de încărcare maximă extinsă, de până la 15,1  m3, şi de capacitatea de a transporta obiecte lungi de până la 4,2 m (cu perete despărţitor standard instalat). Prezintă, de asemenea, o capacitate de remorcare maximă de până la 3,5 t.
 

Buy-back. Trade-In

Creat să susţină afacerile

Modelat cu designul Ford Kinetic, exteriorul utilitarei combină stilul contemporan cu utilitatea practică. De exemplu, aerodinamica îmbunătăţită ajută la obţinerea unei eficienţe sporite a combustibilului, în timp ce luminile de înaltă tehnologie asigură o vizibilitate mai bună. Piesele componente au fost, de asemenea, concepute pentru a putea fi reparate şi înlocuite uşor, pentru a asigura costuri de exploatare mici.interiorul este asemănător unui autoturism este proiectat ergonomic, pentru a plasa la îndemână fiecare comandă şi compartiment de stocare.

O paletă bogată de culori moderne pentru exterior ajută la crearea unei impresii pozitive asupra afacerii dumneavoastră şi asigură un fundal de impact pentru orice reclamă pe care aţi adăuga-o ulterior.
 

Blazer-Blue
Deep Impact Blue

Frozen White

Lunar Sky

Midnight Sky

Moondust Silver

Panther Black

Race Red

Stratosphere

Tectonic Silver

Buy-back. Trade-In

Productivitate maximizată. Costuri de exploatare minimizate

Noul Transit şi-a câştigat reputaţia pentru capacitate şi flexibilitate. Indiferent ce ampatament, înălţime a plafonului sau stil de cabină preferaţi, vă sunt garantate un spaţiu extins pentru depozitare şi o lungime de încărcare mare. Avantajele oferite de Noul Transit sunt urmatoarele: - cea mai eficientă utilizare a spaţiului,- Mai mult spaţiu pentru încărcături mai lungi,- Puncte de ancorare pentru a vă ţine marfa în siguranţă; -O zonă de marfă iluminată mai bine pentru o încărcare mai sigură şi mai uşoară; - Uşi laterale solide, dar foarte uşor manevrabile; -Uşi spate cu deschidere largă; Intervale de service lungi pentru mai puţin timp în afara şoselei; O garanţie lungă împotriva perforării, pentru o asigurare în plus.
 
 

Cea mai eficientă utilizare a spaţiului

Zona de încărcare a noului Transit este mai bună şi mai uşor de utilizat ca niciodată. Unghiurile pereţilor laterali au fost revizuite pentru a le face mai drepte, iar plafonul a fost ridicat uşor, pentru a maximiza spaţiul util. Toate utilitarele sunt mai lungi cu circa 300 mm, pentru a se asigura că lungimea de încărcare este potrivită tuturor ţevilor de lungime standard, plăcilor, sulurilor de mochetă, scărilor etc.

Mai mult spaţiu pentru încărcături mai lungi

În utilitara dumneavoastră încap cu uşurinţă încărcături pe care, cu alte utilitare, ar trebui să le transportaţi pe portbagajul de acoperiş. De fapt, Noul Transit are o lungime de încărcare sporită, astfel încât, în funcţie de modelul ales, puteţi transporta încărcături de până la: 3,04 m, 3,49 m şi 4,21 m în lungime, pe podea, cu un perete despărţitor complet, din oţel, instalat.

Este uşor de urcat în utilitară

În bara de protecţie din spate este integrată o treaptă lată, aderentă, care uşurează accesul în spaţiul de încărcare şi facilitează încărcarea manuală.

Puncte de ancorare pentru a vă ţine marfa în siguranţă

Punctele de ancorare montate pe pereţii laterali ajută la menţinerea ordinii pe podeaua de încărcare şi respectă standardele DIN şi ISO, la fel ca şi peretele despărţitor complet din oţel, montat ca dotare standard
 

O zonă de marfă iluminată mai bine pentru o încărcare mai sigură şi mai uşoară

Noile lămpi ale spaţiului de depozitare sunt cu mult mai luminoase decât modelele anterioare şi reprezintă dotare standard. Acum puteţi specifica, de asemenea, opţiunea de iluminare cu LED-uri ultra-strălucitoare, dacă este necesar. Într-un vehicul cu aceste dimensiuni, reprezintă o caracteristică inteligentă şi foarte practică.

Uşi laterale solide, dar foarte uşor manevrabile

Atunci când dispuneţi de atât de mult spaţiu pentru încărcare, uşile laterale sunt vitale şi, deoarece adesea sunt utilizate foarte mult, întregul mecanism este construit pentru a maximiza uşurinţa în utilizare şi durabilitatea. Un mâner de deschidere cu acţiune dublă asigură deschiderea şi închiderea fără probleme a uşii, o încuietoare cu „verificare pozitivă” asigură uşa atunci când este deschisă şi un semnal sonor se declanşează dacă uşa laterală nu este închisă sau încuiată corect.

Uşi spate cu deschidere largă

Uşile solide din spate prezintă o garnitură la 360 de grade, pentru a ajuta la reducerea zgomotului, pentru a face ca închiderea să fie mai sigură şi pentru a preveni scurgerea apei în zona de încărcare. În funcţie de model, balamalele opţionale pot fi deschise către lateralele vehiculului şi pot fi blocate în poziţie deschis la 90 de grade, braţele de verificare intrând în uşă atunci când nu sunt folosite. Autocolantele reflectorizante de pe marginea interioară a uşii constituie o alertă de mare vizibilitate pentru alţi participanţi la trafic, atunci când uşile sunt deschise la 90 de grade.
Costuri de întreţinere

Intervale de service lungi pentru mai puţin timp în afara şoselei

Fiecare piesă şi componentă a noului Transit este proiectată să maximizeze rezistenţa şi să funcţioneze mai mult fără să necesite întreţinere. De aceea, intervalele de service sunt stabilite la 50.000 de km sau la 2 ani.

O garanţie lungă împotriva perforării, pentru o asigurare în plus

Ca o măsură a calităţii construcţiei vehiculului, noul Transit este livrat standard cu o garanţie de 12 ani împotriva perforării.
 

Buy-back. Trade-In

Cuplu şi economie de combustibil mai mari

O gamă de motoare diesel TDCi de 2,2 litri, noi, combinate cu transmisii cu şase trepte de viteză, asigură niveluri ridicate de putere şi cuplu, precum şi o eficienţă excepţională a combustibilului. În combinaţie cu tehnologii precum Încărcarea regenerativă inteligentă, Controlul accelerării şi Auto-Start-Stop, Transit este construit pentru a vă ajuta să economisiţi combustibil, să reduceţi costul proprietăţii şi să maximizaţi profitul investiţiei.




 
 
Cele mai recente motoare diesel, puternice şi eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil
Transit are puterea asigurată de o gamă de trei motoare TDCi avansate, de 2,2 litri. Prin intermediul unei transmisii pe roţile din faţă, cu 6 trepte de viteză, aceste lanţuri cinematice noi dezvoltă 100, 125 sau 155 CP şi cuplu de până la 385 Nm, pentru a asigura o putere de tragere maximă şi mai puţine schimbări ale treptelor de viteză. Proiectarea ingenioasă are ca rezultate o economie remarcabilă de combustibil, un nivel de emisii scăzut şi încălzire rapidă şi eficientă, chiar şi în cele mai reci condiţii. Iar eficienţa utilitarei poate fi îmbunătăţită şi mai mult cu ajutorul tehnologiilor Ford ECOnetic.
 

Economie

 
 
Un mod mai eficient de a vă reîncărca bateria
Spre deosebire de sistemele convenţionale, sistemul de încărcare regenerativă inteligentă reîncarcă bateria doar atunci când este nevoie şi, ori de câte ori este posibil, evită realizarea acestei operaţiuni atunci când apăsaţi pedala de acceleraţie. Acest lucru poate reduce şi mai mult consumul de combustibil şi nivelul de emisii.


 
 
Folosiţi mai puţin combustibil cu funcţia Auto-Start-Stop
Atunci când utilitara dvs. se opreşte la semafor sau când aşteptaţi într-o coloană, această tehnologie opţională poate opri automat motorul (fără a opri însă alimentarea sistemelor esenţiale, precum ventilaţia, radioul şi Ford SYNC). De îndată ce sunteţi gata să plecaţi de pe loc, apăsaţi pe pedala de ambreiaj şi selectaţi prima treaptă de viteză, ca de obicei, iar sistemul porneşte din nou motorul. Sistemul Auto-Start-Stop este deosebit de eficient în oraşe, unde poate reduce consumul de combustibil cu până la 10% (mediu urban).


 
Ford Eco Mode
 
Un sistem de informare inteligent, care vă ajută să conduceţi mai eficient
Sistemul inovator Ford Eco Mode evaluează în mod continuu efectele stilului personal de condus asupra consumului de combustibil. Acesta analizează viteza, schimbarea treptelor de viteză, frânarea şi nivelurile de anticipare, plus raportul personal de deplasări pe distanţe scurte şi lungi. Apoi, software-ul inteligent vă oferă recomandări legate de modul de îmbunătăţire a economiei de combustibil.


 
Economie de combustibil impresionantă şi emisii de CO2 remarcabil de mici
 
Economie de combustibil sporită, emisii reduse
Alegeţi transmisia alternativă „E” şi veţi obţine o creştere de 7% a raporturilor de schimbare a treptelor de viteză, ceea ce înseamnă schimbarea mai rară a treptelor. De asemenea, veţi beneficia de o economie sporită a combustibilului şi de un nivel scăzut al emisiilor: de numai 169 g CO2/KM.



 
Noua gamă de motoare diesel Global Puma de 2,2 litri
 
Cele mai recente motoare diesel, puternice şi eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil
Transit are puterea asigurată de o gamă de trei motoare TDCi avansate, de 2,2 litri. Prin intermediul unei transmisii pe roţile din faţă, cu 6 trepte de viteză, aceste lanţuri cinematice noi dezvoltă 100, 125 sau 155 CP şi cuplu de până la 385 Nm, pentru a asigura o putere de tragere maximă şi mai puţine schimbări ale treptelor de viteză. Proiectarea ingenioasă are ca rezultate o economie remarcabilă de combustibil, un nivel de emisii scăzut şi încălzire rapidă şi eficientă, chiar şi în cele mai reci condiţii. Iar eficienţa utilitarei poate fi îmbunătăţită şi mai mult cu ajutorul tehnologiilor Ford ECOnetic.

 
Controlul accelerării
 
Controlul acceleraţiei vă ajută să conduceţi mai economic
Acest nou sistem inovator controlează rata de accelerare a utilitarei în funcţie de starea acesteia: fără încărcătură sau parţial încărcată. Prin urmare, este posibil să reduceţi consumul de combustibil cu până la 15%, în funcţie de stilul dvs. de condus. Tehnologia vă poate ajuta, de asemenea, să reduceţi nivelul de uzură normală a motorului, a frânelor şi a pneurilor, printre altele.


 
Indicator pentru schimbarea treptei de viteză
 
Indicator care semnalează momentele optime pentru schimbarea vitezelor din punct de vedere al consumului
Un indicator luminos de pe panoul de bord vă indică momentul optim de schimbare a treptei de viteză, pentru o eficienţă maximă a consumului de combustibil. Aceasta reprezintă o modalitate simplă şi eficientă de a asigura deplasări cât mai economice.

 

 

Buy-back. Trade-In


O singură utilitară, numeroase variante de configurare

Unu, doi sau mai mulţi pasageri. Ampatament mediu, lung, lung extins şi Jumbo lung extins. Plafon înalt, mediu şi jos. Alegeţi un Transit şi puteţi configura o utilitară care să fie construită aproape la comandă pentru afacerea dumneavoastră.


Van

Lungime caroserie: 
​L2 (Mediu), L3 (Lung), L4 (Lung Extins) 
Inaltime plafon: 
H2 (Plafon mediu) and H3 (Plafon inalt) 
GVM: 2900-4700kg 
Locuri: 2-3



 



Double-Cab-In-Van

Lungime caroserie: 
L2 (Mediu), L3 (Lung), L4 (Lung extins)
Inaltime plafon: 
H2 (Mediu) and H3 (Plafon inalt)
GVM: 2900-3500kg
Locuri: 2-7

 




Kombi

Lungime caroserie: 
L2 (Mediu), L3 (Lung), L4 (Lung extins)
Inaltime plafon: 
H2 (Mediu) and H3 (Plafon inalt)
GVM: 3100-4300kg
Locuri: 2-9






Kombi Van

Ampatament:
L2 (Mediu), L3 (Lung), L4 (Lung extins) 
Înălţime plafon:
H2 (mediu) şi H3 (plafon înalt) 
GVM: 3.100 – 3.500 kg 
Scaune: 2 – 7 


 

Autoşasiu cu cabină simplă







 

L1 (ampatament scurt)

Roata spate simpla
Tractiune spate (Tractiune fata disponibila la seria 330)
Lungime cadru sasiu 2.775 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.100-3.300 kg
2/3 locuri

L2 (ampatament mediu)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune fata/Tractiune spate (Tractiune integrala disponibila la seria 350; tractiune spate doar la seria 470)
Lungime cadru sasiu 3.142 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.100-3.500 kg
2/3 locuri

L3 (ampatament lung)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune fata/Tractiune spate (Tractiune integrala disponibila la seria 350; tractiune spate doar la seriile 430 si 470)
Lungime cadru sasiu 3.592 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500-4.700 kg
2/3 locuri


L4 (ampatament lung cu cadru extins)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune spate (Tractiune fata/Tractiune integrala disponibila la seria 350; tractiune spate doar la seriile 430 si 470)
Lungime cadru sasiu 4.149 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500-4.700 kg
2/3 locuri

L5 (ampatament extra-lung)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune spate (Tractiune integrala disponibila la seria 350)
Lungime cadru sasiu 5.147 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500-4.700 kg
2/3 locuri

Autoşasiu cu cabină dublă







 

L3 (ampatament lung)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune spate (Tractiune fata/Tractiune integrala disponibila la seria 350)
Lungime cadru sasiu 2.777 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500 si 4.700 kg
6/7 locuri

L4 (ampatament lung cu cadru extins)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune spate (Tractiune integrala disponibila la seria 350)
Lungime cadru sasiu 3.159 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500 si 4.700 kg
6/7 locuri

L5 (ampatament extra-lung)

Roata spate simpla/Roata spate dubla
Tractiune spate (Tractiune integrala disponibila la seria 350)
Lungime cadru sasiu 4.149 mm
Greutate bruta a vehiculului 3.500 si 4.700 kg
6/7 locuri
 

Bus M2

Ampatament: L2 (Mediu), L3 (Lung), L4 (Lung extins) 
Înălţime plafon: H2 (mediu) şi H3 (plafon înalt) 
GVM: 3.500 – 4.500 kg 
Scaune: 11 – 18






 

Buy-back. Trade-In

Te asteptăm în noua locaţie
BDT Group!

Șoseaua București-Ploiești nr. 42-44